lunes, 15 de diciembre de 2014

Naturalesa del llenguatge audiovisual i ús del llenguatge audiovisual en l'educació

A classe vam parlar sobre el llibre de Joan Ferrés, titulat Vídeo y Educación i ara que he tingut una mica més de temps per ordenar els apunts, m'agradaria compartir-ho.
Per començar, dir que nosaltres ens vam centrar en el capítol 1 principalment, en el qual es parla sobre el cervell, els hemisferis i la funció de cadascun d'aquests hemisferis.




A partir d’aquí vam parlar sobre que hi ha diferents tipus de videos:

- "Vídeo-lliçó": el professor és substituït pel programa de vídeo. Exemple:



- "Vídeo- suport": es treballa amb imatges com suport.

- "Video- procés": els alumnes se senten protagonistes, ja que està en les seves pròpies mans. És un vídeo més creatiu i implica més participació.

- "Video- motivador": vol estimular la participació. Exemple:



Fonts d'informació: Apunts a classe i blog del docent

No hay comentarios:

Publicar un comentario